Sunday, January 24

Mamat Restoran Hajris ,



Aku lepak mamak petang tadi.Mamak depan rumah , ingat nak layan bola.Tup tup hujan,Rosak rancangan aku dengan budak-budak ni.Hampeh je.Lepak-lepak makan kejap lepas tu balik.

Sekarang aku nak cerita pasal ada satu jantan tak guna ni.Aku takkan suka-suka panggil jantan tu tak guna.Aku panggil macam tu sebab perangai dia yang macam pukimak.Hanjing.Aku tahu kau bawak Myvi SE warna hitam.Konon kau megah ah.Bawak kereta , lepas tu parking depan pintu kedai.Fuck ah sial kau, setakat myvi je , budak sekolah pn boleh beli. 44K je sekarang harga.

Aku panas hati bila dia cuba nak langgar aku dari depan.aku tahu aku melintas jalan ni.Tapi kau yang bawak kereta sila perlahan-kan.Kalau aku accident, dalam kubur pn aku cari kau lagi .Lahanat.Lepas tu bukan nak cakap apa.Kau boleh pandang aku , lepas tu cakap.Wei minah , aku tak langgar kau dah baik.Ceh , beranii sial kau cakap dengan aku macam tu.Aku pusing , aku tunjuk jari tengah dekat dia.Budak-budak rumah aku pandang.Sumpah tergamam dengan tindakkan aku.Ah bagi aku lelaki semua looser, sweet-talker.Tak boleh pakai buat masa ni.

Satu hari nanti aku nak Anak cina datang bawak aku makan roti tisu dekat Kinrara.Bolehkan ?