Sunday, January 24

Hell-o Loosser ,


hello- looser,
Entry ni lepas aku keluar lepak dengan AnakCina.pergi sarapan pagi.Anak Cina cakap nak jumpa aku sebelum pergi kerja.Aku nampak AnakCina pakai gelang aku tu.Ah mungkin perhiasan je.Shit.Anak cina pandang aku, dia kata macam ni -


AnakCina   : You okay lulu ?
Lulu             : Okay je , knp ? (aku blurr )
AnakCina   :Muka you sedih je , you fikir pasal poser ke ? ke fikir pasal i ?
Lulu             :Mana ada , aku tak fikir pn pasal siPoser tu lagi , kau apehal ?
                      Aku benci dia kau tahu tak (  aku terkasar )
AnakCina  : Sorry , i takde niat nak sakit kan hati you.
                     i jeles tengok you dengan dia dulu .
                     Dulu dia treat you dekat sekolah kalah tuan puteri , sekarang.
                     I yang benci tengok dia, buat you macam ni.
Lulu            :Dalah , janagn spoil tosai i , i nak makan ( aku tak layan pun )
AnakCina  :Lepas ni , if you nk dia lagi , i tak tahu nak cakap ape.I lepaskan you
                     sebab  i tahu you tak ada hati sepenuhnya dengan i ? hati you 
                    ada pada siPoser tu. Cukup-lah .I tak nak u jadi looser lagi .
                     Jadi bodoh sebab lelaki yang tak pandai nak hargai you .
Lulu          : Okay sayang , jom balik. I mengantuk , baik you pergi kerja je .
AnakCina   :Malam karang i bawa u makan dekat KInrara.Jom balik

Konklusi nya , aku harus buang SiPoser.Betol cakap AnakCina , dulu dekat sekolah dia selalu pandang-pandang aku.Sebab dia minat aku.Tapi aku ada Poser , aku sanggup buang Anak Cina sebab dia.Sekarang Poser buang aku.Aku malu dekat AnakCina.Malu.