Friday, January 1

selepas kerosakan lepas


selamat tahun baru 2010 .

Aku bangun pagi dengan muka sangap dan bengang .Cecair bluberry mula hangat sekitar kawasan sewaktunya.Grrr takpe dugaan . Sabar -sabar.Bangun mandi and sedia pergi breakfast dekat Ujung Pasir. Nampak ada budak dekat myspace tu,senyum je pastu jalan.Makan lepas tu beli barang dekat pasaraya.Dekat sini hangin aku dah mula tak baik sebab aku dah penat beli barang and minah cashier tu pulak boleh duduk dan mesej dengan boperen dia ke hape.Hoi aku penat tunggu kau scan barang ni tahu tak .Kau pulak boleh lembab.Senget.

Balik je aku terus lepak bilik and aku terpandang satu kotak silver.Aku rin***.Lupakan.Wajib.Aku teringat dekat benda tu.Teringat sangat sangat.Kenapa kau tak berubah ?Berubahlah demi kebaikan kau dengan aku.

Malam tadi aku habiskan masa dengan sambut tahun baru dengan bergayut dengan FAA XORE.Bosan.Aku jeles tengok abang dengan kak ipar aku keluar malam tahun baru even diorang dah  pun beranak tiga.Jeles sangat.Aku pun nak jugak keluar dengan Dolphin biru tu.Nak pusing-pusing tengok orang melaka sambut tahun baru.

Azam tahu ni ? Semalam siDoremon tu tanya apa azam tahu baru aku.Lepas tu .Tud Tud Tud, WAITING.
go to hell lah.Aku penat.Tired.

aku akan senaraikan apa yang aku impikan selama setahun ini.Aku juga akan doakan yang benda ni akan berjalan dengan lancar.

  • Tawaran belajar dekat Maktab Perguruan dekat Malaysia.
  • Taknak couple dengan orang lain( kecuali siD )
  • Sebuah handphone baru.Tak kiralah murah ke mahal,janji dapat.
  • Nak jaga hati mak.Hehe
  • Kumpul seberapa banyak duit untuk party akan datang.
  • Tak nak cakap koto-kotor lagi.Babi sial lahanat lancau , etc **aku orang melaka 
  • Lesen kereta dan sebuah Dolphine warna putih.
  • Pulang ke melaka dengan harapan besar tudd.
  • Kawin 2010
  • Buka buku baru dan mulakan perubahan.Yes !

Sekian terima kasih.Itu jelah yang kau nak buat tahun ni.itu dia satu perkataaan je.BERUBAH.