Thursday, January 21

Stesen Tren Salak Selatan ,

Semalam aku tidur pukul 7 pagi sebab layankan mata yang macam apa ni.Uya kata aku insomnia .Lantaklah , tak tahu apa penyakit kau ni.Kesian betul .Hmm , tak tahulah kenapa.Pukul 9.30 ajim call . Cakap dia dah gerak nak datang kl .Aku sambung tidur balik..Ngantuk pun ada.Pukul 11.30 bangun mandi.Gerak pergi Bukit Bintang sebab ajim dah tunggu dekat Mcd.Makan-makan.Am text dia dah samapi Pavi.Masa nak pergi dekat am , aku memang rasa nak letak dua-dua kaki aku dekat muka Ajim.

Dia tinggalkan aku lintas sorang-sorang.Tak berperikemanusiaan betol.Cina sebelah tu gelak-gelakan aku sebab dia ingat Ajim tu tinggalkan aku.Alahai , kau sohai .Diam.Sampai Pavi jumpa Am dengan geng-geng melaka dia.Omg , kenal kot dengan diorang.Malu mak Nyah !.Lepak-lepak , aku dengan Ajim gerak dulu, sebab nak pergi hem-hem.Bukan kotor ya , tapi pergi tempat mat rempit melepak.Macam-macam benda jumpa.Aku dah penat ni.

Petang aku pergi kerja macam biasa.Bosan.Masuk kerja 5 jam je .Cukup-lah.
 Mlam macam biasa, online.
 Hari ni aku puas , puas sebab dapat luahkan apa yang terbuku dekat hati aku selama ni.
Uya dengan Yaya , iloveyousomuch.
Ajim , jangan lupa bisnes kita.
Am , baju untuk aku nanti setiap hujung bulan.