Wednesday, January 20

Super-Hero Idaman Malayan


serious-ly ajim memang superb.Aku selut dengna mamat sekoh ni.Mula kau kenal dia , memang langsi gila.Macho-kan time tu.Lepastu hot.Lagilah ramai perempuan himpit.Kawan baik aku salah sorang penghimpit terhebat dia.Tapi dia turut layan menghimpit.HAHA

FAdhliHazim.Nama dia hensem macam orang dia.Aku suka kawan dengan dia.Gila.kadang-kadang mereng pun ada.Dulu nak tegur pun segan sebab dia hensem sangat.Dah nak akhir sekolah baru tergedik-gedik layan.Alah , time tu masing-masing selalu terserempak pastu layan comment dekat myspace.Rapat dan sampai sekarang masih rapat.

Lepas satu kejadian jadi , kitorang terus rapat.Aku dapat rasa yang dia memang baik.Look , dia memang baik pn(Tabik springg kejap) .Aku paling suka bila dia take-care pasal kawan-kawan.Uya yang dia jarang jumpa tu pn rapat dah dengan dia sekarang.Tadi Yaya pulak rapat, sebab conference dekat ym.Tengok , semua boleh get-elong dengan mamat idaman ni.

Ajim selalu cakap''kalau aku boleh ikut nasihat kau , kenapa kau tak boleh ikut nasihat aku''. Aku tahu dia risau sebab keadaan aku yang terumbang-ambing sekarang.Terima kasih banyak-banyak.

Buat kau ajim , i do my job :) Milkshake satu