Sunday, February 7

Aku Tak Suka

Bawa aku pergi dari sini boleh?Tinggalkan semua.Cuma bawak GadisBesi sahaja.Boleh.Kalau boleh pilih tempat yang tak ada spesis Poser dan Looser.Aman dunia.Tak ada yang akan kacau nanti.Aku paling benci orang yang aku kenal dulu,kata aku macam Sial sekarang.Eh sial , kau kalau tak suka block je aku dari friend myspace kau sial.Aku tak hamak ah nak kawan dengan orang macam kau.

Dulu kau susah aku yang tolong.Sekarang perangai kau macam sial kan?Sepuluh kali aku tolong anjing sebelah rumah aku ni lagi baik dari terus tolong orang tak sedar diri macam kau.Aku sedar dulu aku jahat.Itu hidup aku.Kau jangan nak kecoh.Aku sikit tak pernah susah-kan kau.yang kau sebok asal ?Nak kena hentak.

Eh sape-sape yang tak suka aku cakap je terus terang.Jangan cakap belakang.Macam orang takde adab je.

0 gorjes: