Sunday, February 7

Berat Sekati Hempedu ,


kau sanggup lg buang air mata kerana dia?kau sanggup mkn hati kerana dia.kau sanggup berkongsi kasih kerana dia? kau sanggup terseksa hari hari menangis?kau ckp dgn aku ,apa baiknya dia kalau kau nk kembali pd dia?apa yg kau dpt?SEKSA QURAISYAH.ITU JE YG KAU DAPAT .takda guna dah syg ,jgn ingat dia lg . build a new life ok?

Aku lari pergi sini sebab aku nak lupa-kan dia.Untuk selama-lamanya,bukan seketika.Selamanya. Jangan benarkan aku follow hidup dia lagi.Sebab nanti korang yang akan susah bila aku jatuh untuk kali keduanya.Aku akan hidup semula.Mulakan semua yang baru.

Aku nak chill dulu.bagi ruang dalam hidup aku.Dulu aku beri sepenuh komitment pada dia.Sekarang masa untuk aku layan hidup aku.Pergi tengok bola ramai-ramai.Lepak mamak lepas tu tengok mak-nyah dekat tasik.Fuh , aku akan mula buat benda yang dulu.
Dulu aku tak bebas , sebab kau .Sebab ikutkan kata kau yang busuk tu.Sekarang , bila kau tak ada , aku bebas untuk tentukan hidup aku.Aku freedom.

Lepas ni , kau jangan tunjuk muka dengan aku lagi.Boleh ?

1 gorjes:

Leen Abdullah said...

go lulu go.. huhuhuhu..