Tuesday, March 30

Mula-Akhir-Tamat ,

( cantik-kan senyuman fake aku)
Aku sedih sejak kebelakangan ni sebab orang orang yang aku ada dulu.Totally change.Susah tahu tak kalau macam ni.Alahai korang ni.Jangan jadi macam musibat boleh?Aku tak suka.Aku nak yang dulu dulu.Yang dulu.Biar orang kata aku out-of-date sebab aku memang tak suka pembaharuan dalam hidup aku.Aku benci sebab aku tak akan jadi diri aku yang sebenar.Terpaksa jadi orang lain.Untuk jadi kebaikan orang lain.Faham?
Cakap laa ape pun ,aku dah tak boleh nak get closed .Kau tahu tak,I cried for days and nights.Fikirkan kenapa kawan baik aku sendri boleh ckp macam tu pasal aku.Pasal KITA.Sorry laa weh,you know me right,sekali org dah buat aku,susah aku nak accept balik.So,jangan start something.Sebab tu aku tak suka kenal orang lain.Kenal luaran je,dalaman belum tentu.This is the first and the last time,no more after this.
Aku minta maaf.Kalau perbuatan aku tu sakitkan hati kau.Tapi aku tak boleh terima kenyataan aku ditikam-dirembat rembat dengan perkataan hamjadah kau tu.Aku puas.Puas sebab perkataan kau tu.Cukup-lah selama ni aku buta.buta sebab kau kaburi dengan perbuatan lain.Aku minta maaf.

0 gorjes: