Saturday, March 27

Tunjuk Jari Tengah,

Aku ber-yahooMesengger dengan kawan aku tadi.Best.Macam macam cerita keluar.Aku bukan mengumpat tapi bercerita satu cerita yang sebenar.Cerita yang semua orang akan buat dan rasa.Aku pun selalu jugak  buat macam tu dekat kawan-kawan rapat aku.
''Aku fuck kau lah sial''
Itu ayat yang selalu keluar dari mulut kawan kawan aku.Kau kau yang dajal dan kau kau yang macam sial.Aku admit it.Aku pun selalu cakap.Tapi kau faham tak apa maksud fuck?Aku tak faham.Tapi aku selalu cakap.Kalau kecik-kecik dulu bila aku cakap macam tu sik kena je pelempang maut dari MakTimah aku tu.Aku hairan habis.Tapi bila dah besar aku cakap jugak.Degil-kan.Patut lah mak aku selalu nganjing kalau aku buat benda bodoh.Heeeeeeeee.
Tapi aku nak ingatkan satu je.Kawan lelaki aku selalu cakap.Kau jangan Lulu cakap fuck.Aku bagi PJJ(Pelempang Jarak Jauh) karang.tapi kenapa?Aku pelik.Rupa-rupa nya,bagi lelaki benda tu dah jadi double meaning.Ramai perempuan tak tahu maksud perkataan yang keluar dari mulut lelaki.Kan kan ?
Lesson dia.Jangan tunjuk jari tengah dekat sesiapa pun.

0 gorjes: