Tuesday, March 23

Selipa Dan BIlik ,


Balik MELAKA semua akan hyper tahap gaban sebab memang best.Kan kan ?Bee cakap lagi berapa hari dia nak balik melaka lagi, nak lepak dengan MakTimah.Dengan hotel Tower sekali.
Aku rindu hari ambil result hari tu.Walaupun result aku 50-50.Aku chill je sampai malam sebab time tu je yang aku ada untuk diorang.Lepas ni susah nak jumpa sebab dah balik negeri lain.Nak nak yang perak tu.Susah sangat.Perak tu macam oversea agak nya -,-''
Seliapa dan bilik ada cerita dia.Cerita budak muda yang tak cukup umur untuk kawin lagi.Belum cukup untuk kawin*Ulang suara.Aku nak kawin lekas tapi tak ada lagi calon.

Awak boleh jadi calon untuk saya ?

Terima kasih kalau ada yang sudi.Tapi ada syarat.Bagi saya RM800.00 sebulan bersih.Sebuah Apple putih dan Merpati putih.Dan awak yang berhati putih dan bersih.Saya tidak memerlukan awak untuk uberseksual kepada metroseksual sebab saya memang suka orang yang macam tak terurus sedikit.Kalau boleh jangan ada janggut dan kumis ya.Dah macam bapak bapak.Perut pun jangan boroi sangat sebab nanti saya susah nak cari kan awak outfit.Lagi satu nak yang tak kawal dengan siapa saya kawan dan dengan siapa saya keluar.Boleh?Lagi baik kalau tak kisah dalam semua benda.Tak banyak cakap.Tapi bukan bisu.

Cukup syarat ? Jom jadi boyfriend saya.

7 gorjes:

Aishah Malik said...

jom jadi gf sy :)

Red said...

kent0t 0r aku?

Red said...

kent 0r aku ni?

HM said...

saya cukup syarat. JOM

Lulu Raisyaa said...

kau lah sayang :) iloveyou ahmad ikhwan :D

Red said...

ya,aku datang.

Lulu Raisyaa said...

heheheh :)