Thursday, April 29

Metal-Core dari Ayer Molek.

Hai,
Saya Lulu.Umur 18 tahun.Baru sahaja menamat-kan zaman persekolahan yang banyak manis.Pahit pun ada sikit.Tapi abaikan jelah.Saya tak nak cerita hal sekolah.Nak cerita hal lain.Saya hidup kekadang best kekadang tak best.Sebab sayang kejap best.Kejap tak best.Saya tinggal di Ayer Molek.Tempat yang banyak Mat-rempit.Tapi saya tidak berkawan dengan mereka-mereka sebab nanti abang-abang saya marah,walaupun abang-abang saya pun ada yang suka merempit.Hobi katanya.

Saya tinggal bersama kedua dua ibu-bapa saya.Mereka sungguh baik dan selalu support saya walaupun mereka cakap sepuluh kali saya tetap macam tak dengar.Saya degil.Tapi saya baik.

Saya ada kawan.Nama dia Uya.Uya ni baik walaupun dia gila.Saya berkawan dengan dia sejak dari sekolah rendah.Walaupun dia tinggi dia tetap bersekolah rendah.Kami suka makan ice cream pop yang beli dekat kedai depan rumah dia.Lagi sorang nama dia Atiqa.Yang pun agak sengal sedikit.Tetapi yang ni paling comel sebab dia pendek.Apa apa pun saya saya sayang awak semua.

Kalau datang Ayer Molek akan jumpa satu round board yang tak macam round board.Pasti akan nampak sekolah yang cantik.Itu sekolah saya bersama uya.Dulu uya Taiko sekolah.Dia budak Jb.Hahaha.Saya rindu zaman sekolah saya.Saya berharap agar saya menjadi salah seorang guru disitu.

Tanamkan Azam.Tanam kan diri sekali.

Sekian, Terima Kasih.
*Entri yang agak memilukan seperti Lagu Ini..

0 gorjes: