Sunday, April 11

Stroke's

Aku bangun awal pagi tadi sebab ada urusan dekat Mitc.Yes , first time aku bangun pagi-pagi lepas habis sekolah.Aku rindu masa aku duduk hostel.Bee suka kejut aku paling lambat sebab aku akan siap cepat.10 minit mandi 5 Minit mascara dan 5 minit susun buku 5 minit makan dekat Dm lepas tu pergi class.Best sangat.Kau ingat tak bee dulu kita suka duduk blok vokasional sebab kita ada dua hati dekat sana.Kalau pergi sana aku akan dapat mentos biru dan kisses.Masa tu aku tak kisah pun apa orang nak cakap.Aku suka pergi sana.Aku boleh cuci mata sambil-sambil lepak.
Kau ingat tak Bee kau selalu kejut aku masa kelas add math?Kau mesti lalu dekat tingkap dan jerit '' Lulu bangun ! ''.Aku tak suka kelas math.Aku benci mengira.Cikgu pun tak nak kejut lagi sebab dia faham perasaan malas aku masa tu.Paling-paling tak suka dia dengan aku sebab aku suka keluar kelas tanpa cakap dengan dia.Kesian aku tengok Cikgu Math aku tu.
Time balik aku paling suka sebab aku akan jumpa Dolphine biru.Dulu-lah sebab sekarang benda tu dah kena kebas.Aku tak tahu lah minah mana yang batak sangat ambil tu.Aku redha je.Sebab sekarang aku ada BOYFRIEND baru.Lagi hensem.Macho.
Bee bee bila nak balik Melaka ?

2 gorjes:

little baby . said...

hahahaahha
hurm
xpe taw lulu shayunkkk
aku pun rinduu
balik mlka ?
tataw la
aind a dpt utim
kita jer
)):
so how?

Lulu Raisyaa said...

haa kita kan mohon sama sama be jangan risau , mana kau ada , aku akan ada :)