Tuesday, April 13

Kesin Punya Pasal ,


Kesin Kesin mari ke sini.Saya nak lepak dan main cuim-cium mulut dengan awak dekat MBMB(Orang Melaka akan familiar dengan tempat-tempat macam ni).Nanti kita pergi makan-makan okay.Kalau kau balik sini kita jalan-jalan sambil pegang-pegang tangan.Biar satu dunia tahu aku couple dengan kau.Syamil Amri kata kau tiru gambar dia yang.Dia jeles dengan kita tu sebenarnya.

Kesin punya kesin semalam aku terperasan satu nama.Nama tu dulu kecik-kecik aku pakai.Tapi sekarang nama tu kalau pakai orang yang dengar akan bawa parang dan tetak muka aku sampai hancur.Bunyi macam ganas dari nama.Tapi itu hakikat.Aku segan bila sepupu aku panggil macam tu.Entah kenapa tah,aku malu habis.Sepupu-sepupu sekalian , aku nak maklumkan lepas habis belajar baru aku nak kawin.Moon cakap lepas belajar boleh pergi Aussie dengan dia.Duduk sana.Tapi kena tunggu bertahu-tahun lagi.

Aku terasa nak makan asam pedas peru sekarang.Ada yang sudi nak bawak tak ?

0 gorjes: