Friday, April 16

Take A Second Hand ,

Aku rasa f** up sekarang.Benci sial bila keadaan ni jadi semula.Kenapa benda ni harus datang balik?Boleh tak jangan datang lagi.Aku trauma yang lama pun tak hilang.Ni tambah yang baru.Satu dah pergi tinggal yang lain.Yang lain ada yang menaruh harapan.Aku kalau boleh tak nak yang lain kecil hati sebab aku akan tarik satu dari semua.Satu yang akan ganti yang lama.Yang lama dah buat keputusan.Aku pergi.Aku tak tahu nak cakap apa.Biar jelah sebab aku dah ada yang boleh gantikan dia.

Tapi ada satu yang tak boleh aku ganti untuk selama-lamanya.Nama dia Uya.Short but lovely.Aku melalak kejap bila tahu dia akan sambung belajar.Bukan tak pernah jauh.Penah.Berkali-kali.Tapi kali ni aku  down habis.Entah-lah.Aku rasa nak tutup muka dan tidur dalam bilik yang gelap untuk lima enam hari lagi.

Lepas ni bagi aku ubat mati sekejap.Bawakan aku orang-orang perak sekali.