Wednesday, May 26

180 Km/h

Hari ini dalam sejarah di mana saya berkejar dari Melaka ke sana dan seterusnya kesini.Dalam kepala turut terkejar sebab fikir hidup dan mati masa dalam kereta.Jyeahh tempat tu memang best.Tak rugi duduk dalam kereta 45 tambat 35 minit.Sakit badan terbalas dengan senyum orang orang yang ada malam tu.

Dalam hati aku sekarang ada taman.Jangan banyak cerita sebab belum sampai satu bab lagi pun.Aku kena sabar.Kalau ikutkan hati mati bro.Jangan gopoh benda boleh cerita lagi.Aku tunngu Mitch Lucker pinang dulu baru habis cerita dia.

Esok-esok ada hari lagi.Aku tunggu.Jangan lupa.Aku tahu kau pun tahu.Kalau tahu jangan buat tak tahu.Sepok dahi baru tahu.Malam karang makan tahu.Tahu?Cuba tengok sekeliling ada yang ketawa tak ?Ada yang sakit hati dan terburai rasa hati?Ada?Kalau ada jangan segan sila bawa ke hospital gila kerana dia ketawa tnpa sebab.Aku nampak dia hari tu.Tapi nyaris aku tak masuk Hospital Cantik versi mak aku.Kalau aku masuk alamat kena dengar motivasi 25/7 tanpa henti.

Dalam hati aku ada serpihan.Hanya serpihan.
Sekian,Terima kasih .

0 gorjes: