Sunday, May 23

Keluh Kesah ,

''Nak yang tu , Nak yang ini , nak yang besar tu jugak.Okay dah tak nak apa-apa lagi''
Aku selalu cakap macam ni dekat Pakngah aku dulu.Dulu-lah.Tapi sekarang.Dia dah takada.Walaupun dia ada anak lain tapi aku still dia anggap anak dia sebab rumah tak jauh mana pun.Sebelah sebelah je.Terasa hilang satu benda bila dia tak ada.Aku terasa.Tapi takpe , tuhan lagi sayang dia.Aku redha.Untuk PakNgah,Al-fatihah.
And,
Hari ni aku jatuh cinta lagi dengan dia.Dengan dia yang aku suka tu sebab aku search pasal dia lagi.Ohh Demm ! Bila dapat bersama lagi pun aku tak tahu.Aku bengang bila ada orang lain yang nak -kan dia.Aku rasa nak jadi Dani dalam Adamaya je.Kasi pecah kepala itu orang.Ciss.Aku bengang.Aku bengang.Kau bangang.Aku nak BB.Bukan BaBi.

Walaupun aku tak pandai nak express rasa happy aku tu, tapi ada beberapa situasi yang aku sebenarnya happy. Dan kadang-kadang tak happy pun aku boleh buat ekspresi happy. Aku tau, sepatutnya aku jadi diri sendiri untuk kegunaan masa depan.Tak boleh nak harap-kan orang lain untuk buat itu ini.Aku separu happy separuh nak mati terjun dari sungai belakang rumah.Aku tak ingat masa yang betul-betul-betul aku happy. Yang happy betul-betul sebab banyak masa aku happy sampai dah lupa ranking.

Tapi masa ni aku kira sebagai masa paling Happy.Sebab aku happy bee balik melaka.And aku ada yang aku sayang pada masa tu.

0 gorjes: