Monday, May 17

Kisah Balik Semalam

Hai semua.Hai Kak Esah yang tak kisah.
Hai kawan-kawan.Hari ini saya ingin bercerita pasal semalam.Semalam-kan saya bercuti dari kerja.Cuti-cuti melaka nama dia.Bukan Malaysia kerana saya belum cukup duit untuk ke tempat lain.Saya keluar melepak bersama kaum kerabat saya yang berabad-abad itu.
**Apesal aku cakap macam ni sial -,-''

Okay.Hari ni mood aku kurang baik sebab aku tak baik hari ni.Saya tak period lagi ye awak.Awak jangan salah faham.Aku tak tahu kenapa aku emosi gila hari ni.Mungin hajat aku belum tercapai untuk jual handphone ni dan beli handphone baru.Lagi buat aku marah pagi tadi.Aku kena kacau masa tidur.Macam pukimak.Terasa nak layang-kan kaki ke muka beliau-beliau sahaja.Biar sompek sikit muka.

Semalam punya semalam banyak cerita best.Korang-korang terima kasih ye kerana membawa saya berjumpa air yang banyak, walaupun saya tak reti berenang.Hahaha.Kalau ingat balik memang kelakar sebab aku di campak ke dalam kolah.Peh rasa nak lari bawak kapak tetak kan muka korang.Nasib baik mood baik dan control cun depan abang-abang yang menari Poco-poco semalam.
Sebelum pergi mandi.Aku pergi rumah Yaya.Thanks sebab jemput datang.Rasa macam reunion pula bila rama-rama jumpa.Kenduri tahlil dah macam kenduri reunion.Thanks Yaya.Apa-apa pun jangan lupa apa yang kita text semalam.

Malam lepak dekat Restoran Salam.Best.Makan asam pedas lagi.Terbaik.Lepak rumah eyka main Snap Snap.Bukan snap picture ye.Tapi snap kertas apa entah.Aku ingat lagi.Permainan ni aku main juga masa kecik-kecik.

<3 Awak , saya sayang awak . MSH.

0 gorjes: