Wednesday, May 12

Tekan-Tekan Jari kiri

Cuba kau tekan tekan jari jari engkau dekat handphone.Keluar apa ?Huruf ke nombor?Aku selalu tekan-tekan handphone aku tapi keluar nombor.Undefined number.Pelik kan.Dia bunyi lagi.Lepas  tu mati.Nak mati apa orang yang call aku ni.Ke dia tak reti guna handphone.Kesian mak ayah belikan tapi tak tahu guna.Kesian kesian.


Aku cuba call yang ada tapi tak sampai sampai.Kecik hati aku masa tu .Tak apa mungkin dia penat  melayan tangan dengan mata dekat benda lain.Aku faham.Aku letak handphone aku baring sebelah mak aku.Nak manja-manja dah tua.Tapi aku tetap sodok tepi badan mak aku.Jeles tengok yang kecik tu duk himpit-himpit.Huh.Kau kecik , lepas ni aku dah perg belajar tak ada sape yang nak teman kan kau main game semua.Layan-kan kepala kau yang main game asyik nak memang je walaupun aku terer menipu kau.


Aku tak tahu apa yang aku nak dalam hidup lagi.Kejap lost kejap timbul.Aku bodoh.Bukan sebab lain sebab aku belum jumpa apa yang aku nak.Aku ada jumpa satu.Tapi masih hak orang.Susah nak cakap.Susah.Karang kalau berebut adi macam dulu.Aku mengalah.Malas nak panjang-kan cerita.Aku diam.Sepi macam rama-rama.Terbang jauh.Bawa hat.Bawa diri.


Tapi semalam ,


Let’s pretend baby
 That you’ve just met me
 And I’ve never seen you before
 I’ll tell all my friends
 That I think you’re starin’
 And you say the same to yours



** ini lagu jason castro : Terima Kasih kepada Syazriq sebab kenal kan aku dekat mamat handsome ni**
Aku pakai ringtone tu untuk incoming call.Undefined number call.Ah shit ! siapa yang call aku pagi-pagi buta ni.


-hello, siapa ni ?
-hey you , i ni !!
-i mana pulak ni ? Tak reti tido ke ?
-i lah i*** .


** besar mata mata aku bila dengar nama tu , hahah you you , i rinduu youu !!


Gila sekejap aku.Bukan apa.Kawan baik aku call.Untuk itu aku senyum dari pagi sampai malam.Lepas makan dan sebelum makan.Suka.Sebab aku tak rasa dia akan cari aku lagi.Heeeeeeeee , aura aku dah datang balik :D


Anak Cina - wait for me.

0 gorjes: