Monday, June 28

candy candy

Suka hati kau nak buat apa.Itu bukan hal aku.Kubur kau kubur kau.Aku tak campur.Dalam dunia,aku jumpa ramai orang.Aku jumpa ramai yang gila babi dan gila gila.dalam banyak banyak gila.Ini paling gila.Gila nak mampus.Gila dekat dunia luar.Gila dekat apa yang mereka ada sekarang.

Depan mata aku ada french kiss dan ada naked girl away.Ada yang macam macam.aku pelik.Aku rungsing.Aku kabut.Aku tak tahan tengok semua tu.Aku tak suka.Aku benci.Aku terpaksa.Aku geli.Aku terasa nak maki.Aku harus tutup mata dan jalan.

Tuju ke depan aku nampak lagi aneh.Aku nampak gila.Aku serabut.Semak.Jangan kata aku suka duduk sini.Jangan kata aku bebas belajar sini.

Aku budak kampung yang jalan tunduk bila lalu depan lelaki.Aku malu.malu sebab aku perempuan yang tahu batas-batas.nak kata aku kampung.kata je.Aku tak kisah sebab aku memang macam ni.

Aku tak culcture shock.

0 gorjes: