Sunday, June 6

Dua hari lepas , sebelum hari ini

 Pukul 4 pagi lagu Billionair terjerit-jerit mintak aku bangun dari tiidur untuk baca mesej yang sampai.Aku bangun tengok handphone.Aku senyum.Senyum lagi.Sebab wallpaper dia.Aku senyum.Senyum sampai abang aku yang tengok tv kata aku gila.Aku seyum sebab wallpaper handphone aku yang hensem.Aku senyum.Aku tengok dua tiga kali.Baru aku buka mesej.Aku tengok dia text.Senyum lagi.

Dia ada sini.Ada dalam handphone.Senyum lagi.Aku tahu dia baca blog aku hari-hari.Setiap kali dia baca blog aku.Dia Tanya siapa aku sayang sekrang.Aku kata dia.Dia tak percaya.Aku diam.Aku malas nak bergaduh,Sebab dia kata aku ada yang lain dan sayang yang lain.Tak.Aku ada dia.Dalam hati aku ada dia lagi..

HAri ini dalam sejarah.Aku ter-maki orang.Sebab-nya aku bengang.Aku tunggu dua jam unutu dapay no giliran.Macam sial.Lepas dapat giliran, now aku pergi dekat mejan no 6 untuk buat medical check-up.Baru duduk dia Tanya nak belajar mana.Aku cakap Unisel.Dia macam tak layan.At last dia kata , tak boleh buat dekat situ.Perggg ! macam kimak kan perangai kau ! Aku blah lepas dia kena maki.Terima kasih kerana membuat saya menunggu selama 2 jam tanpa rasa bersalah.Sekian Terima kasih.

Aku pergi private hospital 2 jam dah dapat result.Senang.Layan pun first class.tak susah mana.And sampai mati aku fuck GH ! Poodah , macam mana nak maju aku pun tak tak tahula…

0 gorjes: