Thursday, June 3

Ulser ,

Cinta.Ada apa dengan cinta?Cinta boleh bawa kita beli gula sekampit di kedai runcit ?Boleh bawa kita ke Negara orang?boleh bawa kita menjelajah ke Negara orang hanya berbekalkan cinta.Bayar tambang LRT DAN tambang bus balik melaka dari kelantan.Boleh ke tidak ?Cuba jalan bersama pasangan ada.Singgah di sebuah kedai runcit.lalu Tanya tuan kedai
Pakcik saya nak beli beras.tapi saya tiada duit.Saya ada cinta,boleh tak ?
Orang tua itu akan berlalu pergi.
Ye dalam dunia kita perlukan kedua duanya.Cinta untuk kebahagiaan dan duit untuk bernafas.kalau kurang percaya cuba Tanya ibu di kampong.Dulu mereka bagai mana ?bercinta kah mereka ?Puas eke panggung wayang bersama ?puas ke dating di Zoo Negara.Shopping complex ?itu dulu.
Ungkapan sehidup semati demi cinta dah lapuk dek zaman.Zaman sekarang dengan  duit kita boleh beli cinta.Boleh beli orang utuk di jadikan hamba dan boleh buat macam macam.
Aku diajukan soalan panas kebelakangan ini.Aku rimas.Nah kini aku jawab dengan nada rendah diri.

Kau Tanya aku mata duitan ?
Itu salah.Aku bukan jenis yang sebergiitu.Aku ada duit aku.Aku ada elaun bulanan aku.kau jangan cepat menjaja nama aku sebagai kaki kikis atau gila harta.Family aku ada harta.Harta yang orang lain tak ada.Keluaga aku kaya dengan harta kebahagiaan.Kebahagiaan lebih penting dari duit.Lebih penting dari taraf hidup seseorang.Aku tahu kau lebih kaya tapi aku lagi kaya dengan kasih sayang.
Abang –abang aku hero aku !

Nak persoalankan dengan sape aku kawan , diorang bawa kereta apa ?
Harus ada jawapan bagi soalan ini.Jawapan aku aku kawan dengan orang-orang bodoh je yang tak hot.yang tak top.Kawan-kawan aku orang jasin yang kau kelas-kan sebagai tak ada taraf dengan korang semua.Aku bagi dua ibujari kaki kebawah sekarang untuk kau atas label itu.
Tapi ,
Kalau aku kata kau kenal tak Fabrizio Moretti dan Mitch Lucker , Suicide Silence?Mesti kau tak kenal sebab kau hidup dalam dunia cinta kau yang macam fantasi.kau sendiri mengaku yangkau tak mampu bhagiakan dia.Tak mampu diri sebelah dengan dia.Apa yang kau tunggu angkat kaki.Aku angkat kaki sebab aku tahu dia macam mana.Tak setaraf dengan aku.Aku berbeza haluan hidup dengan dia.Aku pilih screamo dia pilih country.
Bebeeza bukan ? So buat apa tunggu lagi.Angkat kaki dan terus jalan sebab tak guna terus tunggu.Aku buat pilihan bijak dengan tinggal-kan dia.
Sekarang aku dapat yang lebih baik dari dia. Boleh main muzik macam dia.Tapi yang ini lagi power.Yang ini dah sampai ke tahap yang menmbangga-kan.Aku suka.

0 gorjes: