Thursday, June 10

Esok esok Lusa .

Aku tahu entry aku ada macam sial sikit sejak kebelakangan ni sebab aku menulis sambil baring atas katil dan belek majalah.Sumpah teruja.Bukan apa dari layan jiwa baik aku layan buku.Ada faedah.Aku dapat input banyak.Tapi semalam baru aku sedar yang blog aku dah rasa tawar dengan air mulut aku.Haa dah mula mencarut haram jadah ni.Tak tahu kenapa.Dah nak mula mencarut sekarang.

Nak kata aku pentingkan diri? Kata-lah.Aku dah penat jaga hati banyak orang sampai hati aku pun tak terjaga.Aku penat dah layan agenda yang ada.Penat sangat.Aku bukan duduk dalam cerita Alice And Bodoh-land dia tu.Aku duduk dalam cerita aku sendiri.Aku ada agenda dalam diri aku.Aku ada peraturan dan aku ada jalan aku sendiri.Dan aku dah pilih untuk pergi.Mula kesana dengan benda baru.Jangan lupa sambut aku dengan tangan yang besar dan air kelapa selain Kueh Teow Drempah.

Aku dah kembali seperti asal . Hell NO-No , Oh Ya ,  apa dia?? aku bitch? Slut? minah lorong?Kaki demand tak naik motor ?  xla, aku rasa tak, Aku cuma geisha yang tidak dibayar tapi pandai menjaga maruah diri untuk kepentingan sendiri .Semua yang berlaku ni sebab aku dendam dengan apa yang berlaku.I dont care who are you , and who u are..hari ni aku lepak dengan  orang lain, esok aku dating  orang lain, lusa shopping orang lain.Indah tak hari-hari macam ni ? Indah kan , so kalau indah jangan buat resume dan sent dekat email.Ewwwww terasa diri dalam wish list bag.

Sekarang ni kena bergerak diam-diam sebab kalau kantoi susah, maklumlah-kan ramai orang dengki, kang ramai yang fitnah,kena lah ajadi artis di ekori paparazi. Dan bila kene fitnah mulalah la kan yang kampong-kampong stok dari taman negara dari melaka raya celah marina tu punya orang tu semua  akan tarsentap bagai nak terberanak muka dia.Kalau dapat yang tengah buat party tu mahu terabak baju sebab terkejut beruk Haaaaa.

So apa lagi ? Ada cadangan lain ?

1 gorjes:

Aishah Malik said...

perenggan last tu ngate org best ahahaha.. tp ayat paling best yg ni..:-
"Aku cuma geisha yang tidak dibayar tapi pandai menjaga maruah diri untuk kepentingan sendiri"