Tuesday, June 8

Kalau saya Angela Ahrendts

True class adalah cara kita berinterkasi dengan orang ramai dan buat orang sekeliling kita berasa selesa.

Ya saya sekarang akan mula demand.Saya akan mula minta birkin dan yang lain.Saya juga mula berkenankan  Lanvin dan Burberry.Mula mula saya akan cari satu birkin sebab sejak dari Form 4 saya gila tengok Victoria bertuka-tukar kaler beg birkinnya.Saya tak minat ‘it bag’ sangat sebab saya masih jiwa muda.Masih suka kan roxy sebagai pakaian seharian saya.Masih memakai MNG bila lepak di Padang Dataran Pahlawan.

Saya belek Majalah Glam.Saya suka Slot Mak Datin .Suka baca kehidupan datin yang penuh dengan glamour nya.Saya juga suka tengok cara rumah mereka di renovate dan di rias dengan pebagai konsep.Mungkin saya juga akan idam kan  seperti itu.

Lepas masuk Salvato Feraggamo hari itu saya berkenankan satu higheel.Cantik .Ada dalam dua bulan gaji saya sekarang.Tunggu dulu sebab saya blum stabil dari kewangan.Kalau boleh buat wish dan santa claus boleh tunaikan pertanyaan hanya nak tiga barang sahaja selain kebahgiaan yang berpanjangan bersama DIA.

Barang pertama saya.
Kalau awak boleh bagi saya BOUCHERON  warna merah itu sudah memadai.Saya tak mintk perhiasan lain.Orang mungkin kata I t too Old Fashion tapi itu yang saya idamkan.Saya suka design dia yang  modern dan campur Klasik.

Barang kedua saya .
Chanel 2.55 yang tengah in sekarang.Saya nak yang ada signature dekat atas tu.nampak Glam bila pakai sebab itu barang limited edition.Saya hanta lihat Pn Loreta sahaja yang ada Channel tu.Selain itu saya juga nak Chanel no 5.bau dia wangi.Walaupun saya selalu bau Gucci Flora.Saya tetap ingin kan Chanel No5.Terasa back to country time.

Barang Ketiga saya  
Modern Day Hepburn
Ini saya tidak panggil barang.Ini saya kelas kan sebagai lagenda atau Ikon fesyen sekarang.Ingat lagi cerita Sex and The city tahun 1998 yang di lakonkan semula oleh Jessica Parker sebagai Carrie Bradshaw yang tak jadi kawin dengan Big Preston untuk pertama kalinya.Masa tu dia pakai gaun Vera Wang sambil ada burung yang dia awetkan khas untuk Carrie pakai masa perkahwinan dia.Tapi hancur.Merana sebab cinta kecundang.Tapi saya sungguh bebangga bila Carrie bangun dari dunianya yang gelap sekejap sementara  mencari kebahagiaan.Di Mexico , kota cinta yang saya gemarkan.Saya suka cara Carrie berpakaian.Cara dia kendalikan hidup dia.Cara dia berinteraksi dengan kawan kawan dia.Tak salah jika saya jadi kan watak itu sebagai idola saya.Mungkin satu hari nanti saya akan menjadi sebagai Carrie Bradshaw.Paling tidak sebagai Wirda Adnan.Saya kagumi wanita yang hidupnya penuh matlamat dan penuh dengan kasih sayang.Berkejar kesana kemari untuk memenuhi undangan pertunjukan Fesyen.Saya kagum.Awesome ! Dalam masa yang sama Wirda Adnan masih mempunyai keluarga yang bahagia.Saya kagum !

Saya  tahu ini masih awal untuk saya.Saya akan ambil  jurusan masscom tidak lama lagi.Saya akan belajar tentang dunia penyiaran dan journalism.Saya suka-kan penulisan tentang fesyen.Tentang dunia kecantikan dan dunia bintang.

0 gorjes: