Monday, June 7

Lee Ann Rimes – Cant Fight The Moon Light

Aku dapat rasa kepala aku akan mintak tambah capacity kepada 16GB.Aku kena beli  dekat Pc fair lah macam ni tahun depan.Lambat lagi.lagi lama aku tunggu lagi pecah kepala aku.Hati aku pun sama.Dah pecah-pecah.Kalau sesiapa nak jual hati kasi telefon aku ya sebab aku tak nak pakai hati aku lagi.Hati aku dah jadi lain.Aku tak tahu kenapa.Susah nak bca sekarang.Aku pun rasa aku kena tambah aniti virus yang baru.Esok mungkin aku beli antivirus yang baru.

Aku nak mula yang baru.

Hai saya Lulu.Dari Ayer Molek.Junsu kata saya dah gemuk.Saya kata saya bahagia.Saya senyum dekat dia.Dia tahu apa maksud saya senyum.Terima kasih sayang.Dia adik yang baik.Selalu ada bila saya perlukan.Selalu ada bila saya keseorangan.Semalam saya dengan dia pergi tengok wayang bersama-sama.Dia kata saya dengan dia pasangan ideal.Lagi ideal dari AdaMaya.Saya nak tengok Lagenda budak setan.Dia teman saya semalam.Cerita tu best.Dia pun terharu tengok cerita tu.Saya tak ada boyfriend yang akan tengok sama sama dengan saya.Tapi semalam dia  tunggu depan panggung wayang.

Hai saya Lulu.Metal-core dari Ayer Molek.Anak cina kata saya terlalu keras.Dan selalu Tanya kenapa saya sayang dia.Saya kata saya sayang.Dia ada bukak Flickr.Tanya saya siapa lelaki yang saya buatkan sign-pic tu.Saya jawab.Itu dia.Lelaki itu.Saya tak nak jawab banyak.Saya diam.Dia tahu apa maksud saya.Pada hari saya post entry ni.Dia dah balik ke sana.Tak tahu bila akan jumpa dia lagi.Sekarang Lagu New Found Glory tengah menyalak-nyalak dekat lappy saya.Itu lagu dia dan saya.Saya akan nyanyi bila dalam kereta dengan dia.Semalam jugak dia tunggu saya lepas balik kerja.Dia tunggu dekat lebih sejam.saya kesian .saya tunggu dia dekat kereta.Semalam dia jadi Justin Bieber.Saya gelak-kan dia.Dia kata nanti boleh nyanyi lagu baby untuk saya .Saya ingat Mybaby dekat Creative Multimedia College .Dah empat hari dia diam dengan saya.Saya rindu bee.Rindu nak nyanyi lagu Justin Bieber sama sama dalam bilik.Anak Cina saya dah tak ada dengan saya sekarang.Dia dah balik.Lepas ni dia belajar tempat lain.Saya tempat lain.Tak apa.Saya tahu apa yang dia tahu.Dia tahu apa yang saya tahu.Cukup.Saya tak minta banyak.

Hai saya Lulu.Akan ke Unisel dalam masa beberapa minggu lagi.Saya tahu akan ada orang yang akan suruh kawan-kawan dia Stalker saya.Kesian sampai macam tu nak game kan saya.Apa yang dia dapat saya pun tak tahu.Saya tak kisah sebab saya dah pun berpunya sekarang.Saya tak pandang dia lagi.

Sayang saya akan ke Bali.Semalam dia Tanya macam macam.Saya jawab benda betul.Semalam dia text saya pagi-pagi saya baca.Saya tahu maksud dia.Dia nak pergi kesana dalam masa yang lama.Saya kata pergi.Saya akan tunggu.Saya tak nak cakap banyak sebab saya tak nak sakit hati lagi.Bulan 7 ni ada orang yang akan pulang ke Malaysia.Orang yang pernah invite saya main game sama sama dekat facebook.Orang yang pernah bagi gift dekat saya.Orang yang selalu main wall to wall.Itu hal dia saya tak campur.Sekarang lagu SpiceGirl-Wannabe.

Saya Cuma nak cakap sikit je.Zaman Batu saya akan bermual dalam masa beberapa minggu lagi.Tunggu. 

0 gorjes: