Tuesday, June 8

External


Sekarang Lagu Anis Suraya – Cinta Tersimpul Rapi.

Saya tahu saya banyak rosak kan banyak hati sekarang.Saya tahu saya salah.Tapi saya tahu orang yang kenal dengan saya faham apa yang saya buat.Saya Hearthless.Saya belum sedia.Saya Cuma mintak semua faham saya.Saya bukan nak ambil kesempatan.Saya bukan jahat nak ambil kasih sayang dan kebahagiaan orang lain.

Sekarang saya akan kesana untuk melihat Beg Birkin yang saya idamkan dan saya jugak idam kan design terbaru dari Coach.Coach Poppy.Saya dah call mybaby untuk belikan.Dia kata okay.dalam masa terdekat ni saya akan balik ke Cheras untuk ambil barang dan beli barang-barang sekali dan saya nak ke Kinrara dengan Anak Cina.Saya nak suruh dia belanja Roti Tisu lagi.

Saya teringin kan sepasang baju baru dari Doroty Perkins.Saya baru sahaja tengok website dia.Ada design baru.Saya mengidamkan.Mybaby ada cakap yang Pull And Bear ada sale.Saya nak beli untuk dia.Tapi saya suka tengok dia pakai Label Emprio Armani dari Quicksilver.Dia tak pernah suka Quiksilver.Dia kata dia tak nak jadi bayang bayang yang lama lagi.Saya tahu dia faham.Sebab tu saya sayang.

Sekarang lagu Zaiton Sameon.Saya tak tahu lah dah berapa hari ini saya asyik layan lagu melayu asli.Grrr.Saya rasa external hardisk dalam kepala saya dah kena format.Yang pasti saya tengah bahagia.
Baru sebentar tadi saya on call dengan dia.Saya rindu.Saya nyanyi lagu Justin Bieber dengan dia.Dia panggil saya baby macam biasa.Saya kata saya rindu dia.Dalam hati saya tahu dia juga senyum.Dia ulang semula I love you dekat saya.Saya senyum.Anak cina saya ambil berat tetang saya.Itu hak dia.

0 gorjes: