Sunday, August 22

Hello Abang ,

Hello abang.Kalau saya kata saya dah menyampah dengan abang abang semua boleh ?Kalau saya kata saya ni kasar dan tak suka kalau lelaki control apa sayang buat abang akan fikir apa ? Mesti fikir saya perempuan liar kan ? Betul tak ? Abang jangan bohong saya.Saya dah lali dah dengan lelaki yang macam ni.Saya selalu dapat lelaki yang tak percaya kan apa yang saya buat.

Macam yang dulu pun saya dapat macam tu juga.Dia kata saya tak sayang dia.Dan tak boleh nak go on.Ape ni.Saya dekat sini duduk rumah diam diam.Tak melepak mana pun.Mungkin dia tak nak yang dulu jadi lagi.Dia fobia.Takpelah.Saya terima keadaan dia.Saya bagi dia ruang.Saya nak dia fikir betul-betul.Saya sayang dia lagi.

Tapi sekarang saya  dah tak nak sesiapa dah.Ayat saya selalu guna dekat Anak Cina kalau dia pertikaikan benda tu,jawapan dia senang je.I tak kan cari lain kalau you bagus.Kan senang.Tak payah gaduh sampai keluar kau dan aku.Kahau kata orang Melaka.

0 gorjes: