Thursday, August 12

Kenapa la malam ni semua Katty Perry ?

Hari ni saya gembira sebab saya ada dua Perry.Katty Perry dan Yap Perry.Terbaik derr.

Aku tahu aku demam dan aku tahu aku kena jaga kesihatan.Aku kata dekat fickri , yang aku dah baik.Dia kata Good dengan smile symbol.Aku suka.Tapi dia kata,kau sihat sebab makan ubat derr.Baru aku ingat.Aku sihat sebab ubat dan sebab dia aku sihat,dia yang bawa aku pergi clinic semalam.tapi bila malam aku demam balik.Dapat ubat kuat tu sikit terus segar bagai nak mati.Sekarang dah tak nak tidur plak.Aduhai lah mata.


Lepas tu ada problems dekat Facebook.Betulah kata mama, facebook tu tempat untuk orang jumpa dengan orang yang sepatunya kita tak nak jumpa dan kenal kan ma ? Dan aku kenal dengan satu perempuan cantik.Paling tak boleh blah.Dia exgirlfriend my super duper exboyfriend kaki penipu haha.Rasa kau mat aku rosak kan nama kau.Haha.

perempuan yang lawa pun kena tinggal dua kali kan ? Inikan aku.Eh mintak doa banyak-banyak.tak nak aku ada boyfriend yang macam tu lagi dah.Aku tak tahu apa lelaki sekarang yang bak kata En Hasni - Lelaki sekarang mahu di kenali sebagai METROSEKSUAL.Ah kisah ape aku dengan metroseksual kau.Kalau hati dah bekarat jangan kata muka,kau sembur minyak wangi Gucci Flora aku pun belum tentu kau wangi taw.Kalau si Farhan Dean tu aku tahu ah dia memang Metro dan Seksual.Itu aku tak kisah.

Jangan nak hentak hentak kaki marah haaaa ? 20 cent ..

0 gorjes: