Wednesday, September 29

425 Post

( gambar takde kena mengena pun.Sengaja letak sebab teruja )

Cuba pandang jauh-jauh.Apa yang nampak ? Kalau nampak tu menipu lah namanya kan hah.Alaa cuba tengok betul-betul.Apa yang kita fikir dulu.Dan apa yang akan jadi sekarang ? Cuba ingat apa yang kita buat dulu dan akibat dia akan datang.

Aku sekarang dah tak boleh nak fikir sebab kepala aku dah sesak dengan masalah yang datang.Tak nak pergi-pergi plak tu.Eh kalau aku gantung diri pun still tak akan selesai.Jalan terbaik.Duduk diam diam dan refresh kepala on what i done before.Senang je cakap duduk dan ingat.Nak buat nya sape ? Yang nak tanggungnya siapa? Bukan aku ke yang kena tanggung semua sebab aku terlajak jalan dulu.

Duit.Kalau kau datang selambak sekarang kan senang.takdelah aku nak macam ni.Demmm !

0 gorjes: