Wednesday, September 29

Perempuan

Sedih betul aku dengan google ni.Lain aku search lain yang keluar.Hawaw betul.Haishh

Tadi masa aku online FaceBodoh aku tu.Banyak notification yang menyemak.Dalam semak semak tu ada yang lain dari yang lain.Yang lain tu adalah perempuan.Perempuan ape?Cuba kau baca apa yang dekat atas tu.Baca semua sekali.Dan itulah perempuan yang aku maksudkan.

So hawaw =..=

Lain kali jangan pakai serang je aku.Aku tahu lah aku single.Aku tahu aku ada flirt dengan lelaki lelaki dalam facebodoh tu.Aku main wall to wall pun salah ke? Comment salah.Agaknya kalau aku mesej lelaki tu mahu aku kena hukum gantung sampai mati.Masalah betul lah kau ni perempuan.Sakit hati kalau dapat girlfriend maacam kau tu.Haishh.

Lain kali jangan pakai Facebodoh kalau tak nak orang interaction dengan BoyfriengBodoh kau tu.Kan senang !

*Tapik sikit kepala dia Fahmi Jamal <3

0 gorjes: