Thursday, October 7

She My Everything

Junsu Syahan
Kenal tak minah Hot-Setap dari Semabok Dalam.Kalau nak tahu siapa.Dia lah orang-nya.Kalau kau nampak perempuan gila jalan macam orang mabuk.Kalah perempuan Pole Dance dekat Melaka tu pun dia.Heeeeee.Bukan dia Junsu Syahan aku.Yang selalu kena dengar aku melalak hari-hari. Menangis amcam orang gila dekat Jonker Walk.Itu pun dia jugak.Ishh senang cerita kalau balik Melaka dia yang akan aku bagi tahu dan terjah dulu.Sebab aku rindu. Rindu nak main Doggie dengan dia.

Intan Fiona
Ni perempuan gila dari Kew-lang's.Sekarang tinggal sebilik dengan aku.Dulu dia merempat dengan orang lain.Lepas kena rogol dengan aku terus nak pindah sebab nak kena rogol untuk kali kedua.Ah best kalau hari-hari dapat macam ni.Hahaha.Kalau bab menyetan boleh panggilan Intan Fiona sebab dia akan ajar cara menyetan dengan betul tanpa was-was.Kan sayang ?

Uya
She my only and only sister kawan and my everything.Tak boleh nak tulis sebab nanti tak muat blog.

Yaya Hm
Aku suka panggil dia yaya Hm.Short and beauty with the brain. Dia selalu bagi nasihat yang boleh bakar kepala aku kalau aku tengah separuh nak mati.Dia yaya yang aku kenal dulu.Perempuan hati besi.Nasihat dia kalau kau dengar jangan nak tebakar sebab apa yang dia cakap semua betul. Ishhh

Kak Leen and Kak Echa
Awesome.Kakak - kakak semua tunggu saya balik okay.Kite vroom vroom sama sama. Lulu rindu :'(


*SEKARANG AKU DALAM CLASS MADAM NORHAFIZA. BELAJAR MALAM LAGI BEST WALAUPUN AKU CUMA PAKAI SELUAR PENDEK PERGI CLASS. ISHH TAKPE.INI UNIHELL BUKAN UNISEL.

via Nokia E75

1 gorjes:

Leen Abdullah said...

miss u too dear...