Wednesday, October 6

Drop Down

Aku tahu ada yang muak bila baca blog aku. Rasa semak sangat sebab banyak entry yang menyemak-kan kepala. Aku tak betul sekarang. Aku serabut. Aku tulis hari-hari pasal Shahir. Aku rindu hari-hari. Aku bagi tahu Junsu hari-hari. Dia pun muak. Tapi aku tak pernah lupa dia even a single second of my word.For those who didnt know me as well you can push and think im insane. Free-lancer Lover. Like a bitches singing along in the balcony.

Loosing him doesnt meaning anything- Lulu said to her fellow 5 month ago

Im lied when i said the damned fool word.Hypocrite.That the real me.Yes, i bukan jenis yang lupa kan sesuatu dan sesorang dengan single-clicking. I terpaksa amik berbulan untuk recover what i had done before. orang katan senang- Lulu, you can get another guy after him. Ah senang nya cakap sebab bukan you yang rasa. I yang rasa. Pahit. Sakit semua ada.

The fact is ,
I dah tinggal-kan mamat yang suka separuh mati dekat i.
I dah tak social lagi. Mana pergi melepak sampai malam lagi.
I tidur pun pakai baju you,Shahir.
Setiap malam, mimpi i you datang.You senyum dekat i dan you pergi.
Wallpaper handphone pun i still pakai gambar you dengan i masa dalam kereta tu. Sweet.

Sampai sekarang i still tak boleh go on dengan mana-mana lelaki sebab dalam hati i ada you.

You and I .

0 gorjes: