Tuesday, October 5

Single Clicking

Today was a fairy tale,
Somebody get me some fresh air.I need to breathing. Getting over and over.Getting looser and looser. do come closer and closer. I need you and you.

No one else.

Aku bangun dengan harapan aku tak ingat ape aku mimpi semalam. Semalam ada moment indah dalam mimpi. Aku rasa aku tak nak bukan mata bila pagi sebab aku nak stick dengan mimpi aku.Sweet.Macam dulu-dulu.

Aku mimpi kau Shahir.Aku bangun aku cerita dengan Intan.Intan kata aku rindu dia.Ye aku rindu :'(

Untuk kau yang cuba dekat dan sayang aku. Aku mintak maaf. Aku tak boleh terima kau. Sebab aku tak sedia lagi. Tak sedia untuk sesiapa yang layak  gantikan shahir dalam hati aku. Aku tahu kau ikhlas. Aku minta maaf. Im teribbly sorry.

Lulu Quraisyah ,
Atas katil tilam bunga bunga.
Baju kemeja kotak-kotak Shahir.
Basah sebab air mata.
Shah Alam , Bosan.

0 gorjes: