Tuesday, January 25

Ini betul jahanam.


dalam hidup aku, aku nak yang terbaik. Mak selalu cakap, kau perlu memilih untuk sesuatu yang penting. macam aku pilih untuk sambung stadi dekat Uni-hell. Aku rasa itu ada-lah satu pilihan yang tepat Aku ada kawan yang tak pretending. Aku lagi rela dengar ayat mati pucuk Att, aku rela dengar Intan menjerit sebab bilik bersepah.

Aku ada kehendak aku sendiri.

Sekarang dalam facebook kecoh perang pasal berat badan dan berebut lelaki. Alaaa, susah lah macam ni. Si mark ni pun bodoh, nak marah tak sampai hati. Sebab facebook, kawan-kawan bergaduh. Susah betul nak jumpa kawan yang betul2 kawan.Susah. Tapi lagi senang kalau kau tak amik port. Celaka la.

Tapi sekali sekala layan beer tengah-tengah malam best kan. Baru urban. Choiiii 

Kalau ikut kan hati aku nak call Cina. Aku nak cakap aku rindu.Tapi jangan bodoh ! jangan, jangan buat pasal dengan orang lagi. Cukup lah memperbodohkan diri untuk dia. 

Lepas apa jadi hari tu, aku rasa itu kali terakhir aku dengar suara kau, dan kali terakhir aku dengar suara aku. Lepas ni tak ada lagi, sebab aku dah letak paku dekat hati aku untuk lebih ketat da tertutup.

Dah la, Cheer's.

0 gorjes: