Tuesday, January 25

Media Player,

Aku perlukan winston light, lighter dan ashtray.

Aku tak rasa untuk ada serious relationship, aku kena sayang orang yg aku suka dan boleh get along. Aku bukan senang nak sayang orang. Yang penting orang tu bukan antara yang tertera dekat facebook. Pada aku facebook hanya ilusi yang terbayang di mata manusia durjana. Aku minta maaf, aku tak layan kau macam kawan lelaki, i means boyfriend. Aku bukan jahat. Tapi faham lah, aku boleh kata ' sayang' dekat kau 10 kali tapi. Its juat a word. Aku cliche. yes, ini hidup mati aku. Kau kena faham. Jangan jadi selfish.

Aku perlukan masa untuk diri sendiri.

Aku bahagia dengan kehidupan bodoh dungu aku ni. Pergi class. Balik class, makan lepas tu tido lepas tu masak makan, tido. Layan facebook. Lepak medan dengan perempuan gorjes. Kutuk monyet dan bercerita pasal barang baru. Duduk dengan Mary bagus, sesak sikit, amik lighter,nyalakan dan hembus.

Ah puas aku sedut.

0 gorjes: