Monday, January 25

Jusco Fucker Staff ,



Fuckeeeeerr , hanat lu.Sape yang curi handphone aku memang macam lahanat.Aku doa kan sape yang curi tu mati cepat.Mati dengan sadis.Aku harap.Cepat lah kau mati siallll ,Kau tengok aku dah mula mencarut. Ni semua pasal kau lah.Pundek.

Lepas ni aku akan lebih berhati-hati.Nanti pergi kerja.Aku nak simpan duit dekat tepi tetek macam orang dulu-dulu buat.Seryes tempat paling selamat.Kan ? Kan ? Bukan handphone aku je hilang , wallet aku pn sama.Dulu wallet aku hilang aku tak kesah sebab dalam tu tak ada duit.Gambar Poser pn sama.Lagi aku tak heran kalau hilang.Chill je.Muka seposen aku buat.

Sekarang ni semua dah hilang,mati kutu aku sial.Tak tahu nak buat apa.Aku ada contact AnakCina tapi tak jawab.Penat kot main bola petang tadi.Sian kau cina.Tadi petang AnakCina datang,saje je.Nak jumpa aku lepas kerja.Dia rasa besalah cakap dengan aku macam tu.Takpelah Cina , aku faham.AnakCina lepak rumah aku.Lama.Masa aku mandi.Dia curi-curi bukak blog aku.Dia baca.Oh NO-NO-NO . Lagi dia sedihh.

AnakCina sorri  -,-