Friday, February 5

Iron Maiden


 Aku mungkin orang yang terakhir post entry pasal kita kan.Soryy nyah nyahh sekalian .Aku tekanan sekejap.Aku nak mula blogging sebab aku rasa , nyah nyah sekalian aku harus di beri penghargaan.Mula dari yang depan tu,macam lidah tak cukup tu adalah aku..yang belakang muka tutup-tutup rambut ala Jessica Biel tu nama dia Zailinda,sebelah dia yang muka cun sikit tapi rambut belom kembang tu Hidayah.Sebelah dia yang macam pakai tudung tu Uya.Sebelah Uya , Aisyah yang tu cun sebab nama dia sama dengan aku.Echa CUN CUN .
Masa ni tak plan nak jumpa sebab aku punya broadband macam sial.Pagi tu mak aku hantar  pergi Mcd sebab aku tak ikut diorang pergi picnic.Aku tak suka pantai.HAHA.kerek je ayat.Padahal asal picnic je aku paling kecoh nak ikut.Aku dah besar.Malu nak mandi ramai-ramai.Segan nyah.Aku lepak-lepak lama.Masa tu memang desprate habis.lepas tu terjumpa siHANAT tu.Nasib baik tak kena kahak dengan aku.Aku emosi sekejap.Nak terima kasih dekat arep sebab...
Masa jumpa tu memang best habis-lah .Tak sangka dapat kakak yang macam ni.Thanks untuk ticket dan gambar-gambar yang memang cantik.Seryes.Rasa nak curi je HP Kak Echa, nak bawak balik rumah HAHA.

Sekarang aku tahu sapa yang berdiri belakang aku untuk tahan aku bila aku jatuh.Jawapan dia Gadis-gadis Besi aku yang ni.Aku terharu sangat.

1 gorjes:

Leen Abdullah said...

perghhh.. terharu gil bace entry neh.. huhu.. luv u laling..