Monday, February 1

Kepala Gegar ,


Aku gila hari ni , tensi semacam , aku nak balik kejap lagi tapi aku macam berat nk tinggalkan apa yang aku  ada sekarang.Benci.Benci bila ada  yang mula bercerita pasal POSER dekat rumah .Memang sial sape yang bercerita tadi.Aku yang mula-mula happy layan-kan cerita SpongeBob tiba-tiba melalak sekejap kenangkan apa yang keluar dari mulut darah daging aku sendiri.Aku bengkak korang tahu ke ? Dia yang buat hal korang tahu ke ? Kenapa blame aku ? Bukan salah aku kitorang putus.Perangai dia yang macam sial.Buat hal.Heyy Poser , mana kau sekarang ? Kenapa kecut sangat tak nk jumpa aku ? Aku nak ludah muka kau , aku nak tampar muka kau ! Disebabkan kau hidup aku lost gila .Kenapa kau datang dulu ? Kenapa kau ? Kenapa ?

Sekarang aku  akan pergi.Pergi seketika sebab orang kata aku hilang arah lepas benda ni jadi.Sedih bila kenangkan benda yang jadi sekarang.Tuhan sayang aku sebab tu banyak dugaan aku hadapi.Aku sabar sebab aku tahu ada hikmah semua ni .Nanti aku post lagi tapi dalam jangka masa yang agak lama .Aku akan sepi untuk beberapa waktu.

1 gorjes:

Aishah Malik said...

jgn buang mase untuk laki macam poser..
patutnye abaikan jer die tuu..