Monday, July 19

Ehem ehem tersedar ,

Sekarang,aku dalam perjalanan pulang ke negeri seberang.ya itu dia shah alam yang penuh dengan kebangaaan oleh warga culcture shock.oh no.ini kah dugaan yang terima( tiba tibanyanyi lagu Newboys).Hishhh babi je ayat.aku rasa nak lepok lepok je muka aku sekarang ni.terasa fuk up sangat.demmmm.dua hari aku balik melaka tak bermakna aku suka.aku merana.aku kalau tahu jadi macam ni.aku tak balik.sumpah.kalau bekas orang yang aku sayang tu tak ada mungkin aku balik.

lepas ni mungkin ramai yang tunding jari dekat aku kata aku jahat dan lupa daratan.Kisah pulak aku dengan kau kan sialll.dah jangan judge aku.aku bukan kau dan kau bukan aku.so get lost.

yes, karma is a bitch.

aku benci hukum karma.karma yang menentukan hidup aku.kalau boleh jangan ada karma dalam hidup aku.aku benci.kalau dulu aku percaya pada karma.sekarang tak.aku buat baik tapi di balas jahat.ini karma ke harem ? Cuba cakap dengan aku.apa benda tu ? Karma jugak ? Itu nama dia tuhan nak tunjukan yang kau tu tak layak untuk aku.aku tak sepatutnya dapat kau.kau tak layak untuk aku.dan aku tak boleh melayak kan diri untuk kau.

0 gorjes: