Sunday, July 18

Shahir Abdullah

Saya sayang awak.Cukup besar maknya sayang aku dekat kau.Aku tahu kenapa kau macam tu.Kau macam dia juga.Tak yakin dengan aku.tak yakin dengan keadaan aku yang macam ni.Kau lambat kenal sape diri aku.Kau belum kuat untuk hadapi semua.tapi sayang.Kau sama juga macam yang lain.Tak faham siapa Lulu Quraisyah.Tak kisah lah kalau kau nak kata apa.Aku tahu kau akan baca.Sebab dulu kau selalu cerita pasal blog aku.Lepas ni aku dah tak mungkin dengar suara orang dodoi kan aku saban malam.Aku sedar benda tu semua tak kan berlaku lagi sebab kau amik keputusan tarik diri.Kau cuba nak lari.Aku tak kan kejar sebab itu kemahuan kau.Aku hormat keputusan diri kau.Aku tahu aku akan makan hati tapi aku lagi tahu apa kehendak isi hati aku.Aku sabar.Tuhan duga aku kuat.Aku terima , mungkin lepas ni tuhan nak bagi yang betul betul , ada hikmah di sebalik semua.

Junsu kata, aku layak dapat yang lain .Sebab dia rabun , dia buta dalam menilai siapa aku.Aku tak nak cakap banyak.Cukup kalau aku kata.Dia ada dalam hati aku.

Lulu Quraisyah.Wanita sedaar akan kedudukan diri sendiri ,
Dalam Bilik B3 Katli Single  ,
5.36 Pagi , Seksyen 2, Shah Alam.
Berjaga untuk hari ke 6 , tanpa tidur menunggu panggilan Shahir Abdullah,
Sekian Terima Kasih.

0 gorjes: