Wednesday, July 14

Karma is a bitch

Aku tak tahu kenapa aku dah berubah sekarang.Aku bukan culcture shock tapi aku tersub-urban sebentar.Tak tahu kenapa.orang pandang luar memang cantik.Memang berseri,memang tak ada masalah.Cuba rabak dan korek dalam hati aku ada apa?ada satu lubang kosong yang dalam masa beberapa hari akan kambus jadi jalan mati.


Mati?Ada dalam kamus.Tapi aku belum pasti bila dan di mana.Kalau boleh cepat kasi cepat sebab aku dah tak tahan nak hidup lama-lama.Penat weyh.Kau tak rasa lagi hidup sebagai Lulu Quraisyah.Belum merasa apa yang aku rasa.Kalu nak rasa cuba gantikan tempat aku sehari.Boleh gila dengan apa yang jadi.Kalau kau boleh aku terus tukar nama dengan kau.Terus bagi kau wasiat kekal aku dekat kau.Kalau kau sanggup jangan segan jumpa dan hubingi aku.Aku dengan berbesar hati terima.


Bila dah jadi tempat aku cuba ubah fikiran masyarakat tentang Lulu Quraisyah.Siapa dia.Sebelum dan selepas.Dia ramai kawan tapi ada yang macam harem.Kalau ikutkan dia nak je hempuk muka kawan kawan dia yang macam sial tu.Tapi dia takut Betina - betina tu tak kawin dek hempukan dia yang bagai nak mati tu.Aku Bukan apa kesian kalau dah kena hempuk sekali macam nak lagi.


Bila hidup macam pukimak mula lah tak tentu hara.dan terasa  semua keparat. Terasa  fucked up. Semua macam bangsat. Orang kool asyik nak kawan dengan orang kool, orang cantik kawan dengan orang cantik, yang tak cantik tak kool, blah. Bila kau macam loud, huru-hara sikit je, orang pandang slack. Kalau macam kau kawan dengan artis je kau kool, apa lancau.Ah sial.Kalau setakat nak cover cantik muka lawa tapi otak kosong.Jangan jalan den.pan aku.Kalau tak terasa nak makian hebat jangan nak bersuara.Karang jadi isu Melodi edisi tergempar dekat kampus.Kau jangan main gila bhai dengan aku. Kau Kau ..


'' Eh Lulu , u pakai baju apa ni ? Brand ape ? ''


'' I tak pakai yang mahal pun , i pakai yang jual dekat Baden-Baden Bundle je .kalau boleh selonngok Rm 5 hengget pun i beli.Ada masalah ke ? ''


''Errrr , takpelah , Daa ~~~ '' (mula geli cuba lari)


Aku fuck gila bila bejumpa Gossip Girl dekat Campus.Wah kalau jalan pandang kiri kanan pun tak.kalau abang cafe pandang jeling kenyit-kenyit mata.kau kalau boleh nak ludah muka abang tu kan.Kesian betul abang yang pandang kau.Apa kata kalau abang tu cuba usya.Aku rasa nak terjojol bijik mata aku Hahaha.Dalam Dunia ni ramai yang akan pilih bulu.Pada aku. kau ada bulu , aku pun ada bulu.tapi yang membezakan cuma panjang pendek je kan ? ye dhokk ?

0 gorjes: